Wednesday, September 17, 2008

mao bukak pose dgn sape neh...

.....17 september.. 17 hari puase... 17 hari jugak bukak pose dgn membe... dgn family blom lg... huh... nextweek cuti raye bole la bukak pose dgn family... :') tp yg penting dan dan yg aku ttggu2 nk tao ape? haaa sabtu dpn besday aku.... dah janji dgn kwn2 nak celebrate kt telok chempedak...hehehe yahooo!!! ....


..bgn lewat arini... bgn2 je kwn2 dah xde... p dating la tu... erm lantak la dorg... tp kadang2 jeles jgk tgk org bahagie... nak wat camne xde jodoh sesuai lg kot...hohohohoho... masalah nye skrg, aku tinggal sorg2 neh...nnt nak bukak pose dgn sape? ayoo... pejal dating, odeng dating, amir dating, yop dating gak... aku? sape nk dating dgn aku?erm,,, wei!!. jom la sape2 pon... janji le teman bukak pose dah la.. xmo bukak sorg2... kite p la bazar ramadan sama2... beli kueh, ait tebu ke, ayam tergolek ke, hehehe.... pastu makan2 sama, ko suap aku, pastu ko suap la ko sendiri...hehe...okla2... actually aku xkesah bukak pose sorg pon...janji perot aku kenyang sudehh.... :')... daaa..

1 comments:

AkMaL said...
This comment has been removed by a blog administrator.