Monday, December 28, 2009

CristhmaS si saNta + PanGkoR si pulaU + CameROn si BukiT





hello my readers~~~merry cristhmas utk kaom2 kristian...semoga santa dtg memberi banyak hadiah n mkabulkan hajat2 ouls..yg xdpt hadiah lg tu tggu la sbb santa on his way kot ataopon tggu je tahun depan~~lalala ;)


*depan pavilion* sungguh mena'rik~~;)




kerabakan mata selama seminggu... mc seminggu(best giler)wahaha.. mata jangkit ngan shawn..aiyoo bengkak mata aku..kena titik ubat pahit tu..yakkk~fabordoshh~~! baek je rabak trus ke pengkor n cameron.. semua planing si aiman n kwn2.. aku ikot je.. bkn ape sama2 mencari keseronokkan hendaknya.. janji dia,dia dan dia happy~~ ;)aku?? pon~~ :)bole tahan la pangkor ni kalo korg nk pegi..kosnye pon xmahal kalo p ramai2 sama2 tong.. neh pic yang sempat aku snap.. kt eman byk pic.. nnt mt lg...

teksi pink~~ko igt ko comel!hehehe..


peserta: jimmy..aiman..azam..aku




aku penat sebenarnye~huhuhu









Cameron yang xsejowk macam dulu~~ otw blik ke shah alam..tibe2 dorg nk singgah cameron.. ok on jew~~ ape saje~~ :)..sepanjang jalan aku tdor....hanya mengunggu tiba destinasi yg dituju...udara masih lagi segar..stobery masih lagi merah. teh pon masih lagi menghijau dibumi cameron.. ohh tuhan alangkah serononknye aku kalo dapat tdow semalam kt sini utk merasa kedinginan pagi.. tp hati cm kusam..rs jaoh..huk huk huk...(tibe2 pulak) ;)okla malas nk mengarot lebey2..tgk la pic2 bwah neh...kt eman ade byk.. diakan ade cybershot huk huk huk....nnt nk mtk lg kt dia..

teh






aiman yg sonok berjalan~~

ok tata~~ semoga korang dapat luangkan masa utk diri sendiri utk berjalan bagi tenangkan hati... kpd yg disygi... sama2 lah kite happy..pulak!~hahaha:)










0 comments: