Friday, March 19, 2010

the 4 reasons!,,aku rebah membiarkan hembus~





haiippp~!,,,...4 reason---->season 4..hohoho.. ak disini.. mengapa?hurmm kenapa?..
hurmmm semuanya kerana itu, itu, itu dan itu,..tergamak jugak rsnya keputusan hati ni.. tp dah kalo terpaksa utk kebaikan semua.. kan..besar nya korban hati.. ape bole buat..xbole asyik menahan ajew..ombak itu besar memukul...mungkin ini 1 daripada usaha utk aku jd seorang yang kuat..syukur2.. 4 reasons? hurmm.. itulah sbbnya..aku beralih..4 ini dulunya manis dan sekarang seakan tawar.. dan aku sedia terima dengan hati yang terbuka.. sampai waktu katanya kan.. sekelip mata..dah tiada semuanya..hohohoho..seperti melukis lukisan cantik, setelah siap, dikoyaknya semua...sabar kepada yang jatuh dan duka... ambil ini sbg 1 titik mula untuk kembali mewarnai hidup,, semua akan kembali cerah 1 hari nanti..dan aku?aku teruskan hajat hati..walau aku yg paling kuyup dibasahi duka...aku harus segar sentiasa selagi dilindungi selimut tebal.. hari pasti akan tiba.. tapi hati sentiasa tegar..sentiasa membutuhkan..tiada apa boleh leraikan batu hati..selagi ada sinar dia.. hurmmm tersirat hati mungkin akan tertonjol pada masa itu.. dan akan lega nafas menghembus jika semua kembali bahagia.. :)

0 comments: