Friday, May 14, 2010

aku tipu~

semalam
aku tipu
itu bkn aku
aku nak tahan
aku buat keras
saje xlayan kau
aku sedih nnt
aku takot utk lebihkan kau
nnt aku kecewa
aku nk sgt pelok kau
nk cium kau
nak tidur dlm pelokan kau
tp aku tahan
aku spt nk tarik balik
kelembutan hati yg aku kasi
dulunya aku keras
skrg aku cair dgn cinta mu
hurmm
aku nk kao
aku hari2 nak kau
aku perlukan kau
itulah ayat kau dulu
skrg dah smpai pada aku
dan aku pula harus ckp mcm tu
kao??apa dah jd dgn kau?
hurmm
harapan aku tggi pd kau.
jdlah yang terbaik pd aku
aku turuti apa yang kau ckp
dan turutilah apa yang aku ckp
aku bt apa yg kau minta
dan btlah apa yang aku minta
hurmm
aku mintak maaf pasal semalam
aku nk pelok kau kuat2
aku pon syg kau
xnk kehilangan kau
hurmmm
janganlah ego..
janganlah layan begini
ingakah ayat2 manismu satu ketika dulu
aku fikir itu cinta
hurmm
jangan lah bt hatiku kembali kepada satu ketika dahulu..
kerna aku syg kau..
perkataan cinta juga tiada ku dengar lagi
syg, i love u~~
sudah lama aku xdgr perkataan itu..
lainkali jgn sebut awal2 dulu lagi tao.
buat aku terpikir2 nanti,
siapakah diriku..
mungkin bg kau , aku hanya utk kau..
dan kau bkn utk aku..
i love u

leo d oel

0 comments: