Thursday, November 18, 2010

selamat hari raya aidil adha~



saya kat sini xmo mengarut ape pon.
cuma nak ngadu yang SAYA RINDU SAMA DIA!!

ampun maaf ku pinta diatas layananku kebelakangan ini.
aku bukan spt ini..
ingin aku memelok rapat dirimu.
tetapi hati ini rasa tersinggung akan teringatkan peselisihan faham tempoh hari.
percakapan mu spt mengiakan apa yang kawan kata satu ms dahulu.
sedangkan sahabat ku selalu juga bercakap spt itu.
malah aku tidak mengendahkan kerana aku tahu itu tanggungjawabku terhadap mu
dan bukan kongkongan darimu.
bak kata seorg hamba allah "dah itu yang kau pilih, kau terima la"
yess..memang aku sgt terima.
sb itulah aku masih lg boleh berdiri disisimu.
aku tidak mahu dikatakan pengongkong.
dan itu juga yang aku harapkan darimu.
aku tidak mahu lagi membuatkan fikiran mu bercelaru.
aku juga tidak mahu memaksa atao meminta jika betol aku spt yang kamo ktakan itu.
aku inginkan kasih syg darimu.
seperti aku perlukan kamu dan kamu perlukan aku.
sehari aku pulang ke desa, ku rasa seperti sebulan.
rindunya aku pada mu.
aku nak peluk kamu.
aku nak kamu.
tp aku spt tertekan dengan keadaan.
huhh
aku mohon ampun.
leo d oe

0 comments: