Wednesday, February 4, 2009

sunquick susu laici ice~~...



1 penghilang dahaga yg mgingatkan aku padanya yg bahagia bsama aku pd 1 masa dulu...minuman yg pada mulanye tegelak kecil aku dgr ..xpenah2 org mintak air ni...silap2 tepusing urat saraf minum air cmpur camni..tp special sbnarnya air ni dan org2 yg pelik cm dia je kot yg minum air ni...hahaha...tesentap nasi2 dlm mulut aku bile dgr mamat meja sebelah mintak air ni time dinner dgn memba kt ara damansara tu..."sunquick susu laici 1 ye" tsedak aku dgr trus mhempas laju sudu & garpu kt muka pinggan dgn nsi yg baru 1/3 aku mkan..aku duk tsenyum mcm org sakit mental sorg2 sbb t'igt masa dulu time mkn dgn dia..bulat mata aku dgr dia mtk air tu...hahaha...yela dah lama ku campak jaoh memori2 tu, tiba2 je dipetik oleh sorg mamat bsma kekasih hati yg sama cocok disebelah meja... cuma xde laici je tp tetap aku tekenangkan kisah dulu...


ape2 jela...dulu bila tepetik difikiranku tentang dia, airmata xdpt aku tahan..,pili air mata bagaikan lus lalu airmata mgalir laju terus mlimpah ke kelopak mata...huhhh...x hengat....tp skrg bibirku tersenyum mekar bila mndgr smua tu.."no more tears!"..terserlah kebodohan bila m'igtkan smua tentang dulu...hehehee...xpe la..s
mua manusia hidup blaja dr kesilapan lps2...hidup pulak x gempak la kalo nk happy je...kan2...ahhh biarla smua tu.. skrg pandang depan!!..jgn pandang belakang, congkak ke, ju on ke, niang rapit ke....biarkan...penuhi hati dgn snyuman dan gelak tawa bersama sahabat serta insan yg bisa mnyangiku dan dia, teruskan hidup di dunia barumu....cewaaaahhhhhhh...hahaha


0 comments: