Tuesday, January 5, 2010

azam d 2010

selamat tahun baru

2009 pergi meninggalkan lebih kurang 2009 kenangan manis dan pahit jugak la kot. semuanya aku terima dengan hati yang terbuka. ini semua akan mematangkan aku untuk aku jadikan petunjuk di masa akan datang. setiap tahun ramai yang datang dan pergi. ada yang datang dengan keikhlasan, ada yang datang utk kesempatan dan ada yang datang tanpa tujuan. semuanya aku alu-alukan kerana sedikt sebanyak aku dapat mengenali byk ragam manusia.. nanti jd lebey matang kan?hurmmm

2010..huuu tahun genap~ ape pulak akan datang dalam hidup aku. pasti lagi menarik. aku sentiasa bersedia dengan berbekalkan kekuatan yang diberi olehNYA walaupun kdg2 aku selalu rebah, aku akan ttp bangkit.


AZAM 2010? hurmm

ni namanya AZAM~~ kawan baru..tp jgn salah paham ok sbb kite xckp pasal azam ni.. sbb xde maknenya..tp setiap awal tahun mesti org salu sebut nama dia walopon org xknl siapa dia..hohohoho~~ :p

Azam 2010 aku dah tetap kan 10 azam. sbb tahun lps 9 azam..huhu..tahun ni 2010 so 10 azam la. harap2 apa yang aku ingin capai itu termakbul. amin.. nak tahu ape 10 tu?? hurmmm xbole la.. nnt xsuprise.. biar saja aku yang usaha utk mencapai hajat itu.. dan aku tidak meletakkan harapan yang terlalu tinggi kpd 10 azam itu..:)

thanks kepada semua yang datang dan menjadi watak dalam cerita hidupku dalam tahun 2009. mereka yang pergi kuucapkan selamat tinggal dan semoga jaga diri sebaik mungkin. kepada yang masih berada bersama ku, ku harap kita dapat bersama sentiasa dalam suka dan duka. dan kepada yang akan datang, kuucapkan selamat datang ke alam LEO d OEL. :)

0 comments: