Thursday, April 1, 2010

hurm utk entry yg xtahu lah yg ke berapa..





letehhnye skrg hidop aku..utk pengetahuan semua aku dah duk sendiri.tidak dengan penhuni dulu lagi..penat la semenjak dua neh.. ade je xtvt.kdg2 rs sunyi..aiyooomencilah persaan cmtu..pape pon aku kena makan byk2..utk sehat,,hahaha,, baru je balik dr cherating.. kusus yang xdelah best sgt pon..memandangkan utk 1 perkara..aku kena harungi jugak..aku panggil itutanggungjawab..bole??hahaha... skrg aku xbole nk jangka lah ms depan aku.. cume go wif da flow je.. yang paling penting..aku mohon tuhan sentiasa melindungi aku terutama eaktu susah.. sbb kt sini aku lebih bersendiri..kepada kawan yang bakal pergi...aku doakan kao berjaya..berjaya dan terus berjaya... simpanlah secebis memori kite dulu utk dijadikan kenangan abadi..:)




aku yg dah semakin membesar~

0 comments: