Tuesday, April 6, 2010

KASIH SAYANG

salam utk diriku..huhu sbb xde org baca kot blog sy ineh~..never mind.. hurm sekrang aku mengikuti kursus induksi di melaka..selama 9 hari..dan ni merupakan hari kedua aku..agak penat la.. byk aktiviti2 menarik.. mmbuatkan aku lebih seronok bercampur dgn org luar.. tp dlm seronok bergelak itu aku rs sunyi sbnarnya.. aku perlukan hati itu..
dia jaoh.. huhhh... rindunya...dan aku pasti dia juga rindukan aku..sbb kami sentiasa bersama...

walau kdg aku perit bersama..walau kdg aku manis bersama... walau kadang aku lelah bersma dan walau kadang aku bahagia bersamaa...aku tetap tegar... memegang tiang yg aku dan dia bergantung.. aku akan sentiasa memegang tiang itu utk bersama dia.. hati ak tidak seperti dulu lagi..yg merasakan cukup tinggi harga diri ku.. tp tidak lagi skrg..kerana dia berjaya menundukkan aku.. aku kadang kel..iru dgn diri.. hati ingin kuat seperti dulu... membiarkan saja ape yg berlaku..tetapi sekarang tidak begitu...aku akan mengambil serius walau sekecil mana pon hal itu.. aku harap dia paham akan situasi aku.. dan aku kuat sehingga kini hanya lah berpegang kpd 1..
iaitu KASIH SAYANG~




Kasih sayang
Terlalu indah untuk di kenal
Selamanya
Takkan pernah kau buang

Kasih sayang
Tiada pernah kenal usia
Tua muda
Akan menikmatinya

Namun jangan engkau lupa
Akan akibat masa nanti
Engkau dapat menderita
Kerana terlena rasa cinta

Kasih sayang
Terlalu pahit dan menyakitkan
Dan membuat
Remaja patah hati

0 comments: